Wednesday, January 2, 2013

welcome 2013 :)


Assalamuaikum reader…



hah sedar tak sedar kita dah pun masuk tahun 2013…Alhamdulillah tuhan dah bagi kita peluang untuk tempuh 2012.apa yang terjadi pada tahun lepas biarlah dijadikan pengajaran  buat kita.well tahun baru nie cik kopi sure mesti ramai dah buat azam tahun baru..wislist baru..kalo boleh nak bukak buku baru.

well pada cik kopi lah..kalo nk buat pembaharuan tak perlu tunggu tahun baru. bila2 pon kita boleh berubah. ada sesetengah orang punyalah kemain berazam di tahun baru but in the end still di takuk lama.

hurm ape yang pening ialah semangat untuk berubah. kalo setakat berazam sahaja tak kemana kan kalo tak disertai usaha..so cik kopi berharap siapa yang berazam tuh kenelah buat betul2 janganlah sekadar bercakap jer.


cik kopi pelik kenapa bagi sesetengah orang sambutan tahun baru dikatakan lambang kebebasan seseorang...tak semestinya sambut tahun baru kita bebas untuk buat perkara yang dilarang agama..kan lebih elok kita sambut secara bersederhana..janganla sambut seperti orang yang tiada agama..

anyways selamat tahun baru kawan2..

ps:heran kenapa sambutan maalhijrah tak sehebat tahun baru..
ok bye!



berubah dengan hati bukan dengan mulut J

No comments:

Post a Comment