Thursday, January 5, 2012

nukilan hati


Biar aku pergi membawa duka yg kau coretkan semalam…

Mungkin bagi kau ianya Cuma segaris luka yang x beri kesan.

Walaupun kita bercinta Cuma sekejap..

Namun ia tetap memori buat aku.

Aku belajar darinya..

Walau sekuat mane pon cinta kita..ia tak kan jamin apa apa..

Sekiranya satu pihak telah berpaling…

jika tiada lagi cinta di hati..lebih baik berterus terang …

tak guna memendam rase kerana ia akan membawa duka yang lebih dalam

Mungkin perpisahan kita adalah yang terbaik buat mereka yang lain…

Mungkin sudah tertulis yang aku bukan untukmu dan kau bukan untukku

Walaupun pahit pada permulaannya..

Aku harus terime…kerana setiap yang terjadi pasti ada hikmahnya…

Coretan yang kau tinggalkan mengajar aku banyak pekara…

WANITA HARUS KUAT…

WALAUPUN CINTA TERPUTUS DI PERTENGAHN JALAN..TUHAN SELALU ADE UNTUK MU..

WANITA HARUS KUAT…KERANA BUKAN SEMUA PERKARA YANG KITA MILIKI AKAN MENJADI MILIK KITA SELAMANYA…

BUKAN SEMUA YANG KITA INGINI AKAN KITA DAPAT…

WALAUPUN DILIHAT SEMAKIN DEKAT..TP SEMAKIN JAUH KITA DAPATKAN..

Terima kasih kerana kau mengajar aku erti cinta yang sementara……

No comments:

Post a Comment